Oluline

18.08.2015
Tarbijakaitseamet juhib tähelepanu, et uue kooliaasta eel sageneb oluliselt lastele suunatud reklaamide hulk ning reklaamide nõuetekohasust tuleb lisaks reklaami tootjatele ja tellijatele jälgida ka ettevõtetel, kelle kaasabil reklaame avalikustatakse – kaupluseketid, raadiojaamad, telekanalid ja ajakirjanduslikud väljaanded.
 
Lapsed on tundlik sihtrühm ning nende kaitseks liigse turundusliku surve eest on mitmeid piiranguid, millega tuleb arvestada, kui reklaami sihtgrupiks on peamiselt alla 18-aastased inimesed. 
 

Koolitused ja konverentsid

Print

2015. a. sügisel toimuvad infopäevad:

„Suunanäitaja – nõuded jaekauplejatele“
1.oktoobril Tartus vt. täpsemalt siit
20. oktoobril Tallinnas vt. täpsemalt siit
11. novembril Kuressaares vt. täpsemalt siit
 
„Suunanäitaja – kaupleja kohustused e-kaubanduses“

28. oktoobril Tallinnas vt. täpsemalt siit