Küsimuse, vihje või teabenõude esitamine

Kui Sul tekib tarbijana mõne ostetud kauba või teenusega probleem, pöördu esmalt kaupleja poole. Enamik tarbijate kaebusi saab just sel moel lahenduse. Kui Sa aga oma murele lahendust ei saa ja Sul tekib ettevõtjaga vaidlus ning Sa ei tea täpselt oma õigusi ega seda, kuidas edasi tegutseda, küsi nõu meilt.

Tutvu tarbijakaitseameti infosüsteeemis kasutamise ülditingimustega siin.
 
 
 
 
Selle kaudu saad esitada tarbijakaitseametile
  • küsimuse,
  • vihje või
  • teabenõude.
 
 
 
 
  • esita avaldus vaidluse lahendamiseks.

Juhend Tarbijakaitseameti tarbijate teeninduskeskkonna infosüsteemi (TAKIS) kasutajale.

Kiireim viis nõuannete saamiseks on helistada meie nõuandetelefonile 6 201 707, mis töötab esmaspäevast reedeni kella 10–15.