Tarbijakaitseamet vähendab suveks kohapealseid vastuvõtte

Print
Lähtuvalt igasuvisest praktikast, mil vajadus kohapealseks tarbijate nõustamisteks osades maakondades langeb pea olematuks, korrigeerib tarbijakaitseamet vastuvõtu aegu. Juunist augustini ei toimu tarbijate vastuvõttu Kuressaares, Raplas, Rakvere ja Sillamäel. Jõhvis ei toimu kohapealset vastuvõttu augustis. 
 
Tarbijad saavad nõu operatiivsemates kanalites nagu infotelefon, ameti veebileht ja kirjalik pöördumine, sest on tarbijatel tekkinud küsimused sellised, mis ei vajagi kontorisse kohale tulemist. Lihtsamate probleemide korral saavad tarbijad nõu küsimiseks kasutada Tarbijakaitseameti infotelefoni, mis on avatud igal tööpäeval kella 10-15. 
 
Tarbijakaitseamet lisab, et valdavalt on tarbijate pöördumiste puhul tegemist on üldiste küsimustega, millele leiab tarbija ise kiirelt ja hõlpsalt vastuseid tarbijakaitseameti veebist vastava valdkonna alt
 
Keerulisemate küsimuste korral, mis hõlmavad sõlmitud lepinguid ja nendele hinnangu andmist, et välja selgitada tarbija õigused teatud olukordades, tasub tarbijail teha ametile kirjalik selgitustaotlus. Tarbijad saavad selgitustaotlusi ja vihjeid esitada teeninduskeskkonna kaudu või e-postiga info [at] tarbijakaitseamet [dot] ee
 
 
Tarbijate kohapealsed vastuvõtud juunist augustini:
  • Tallinn – esmaspäeviti kella 10-16, neljapäeviti 13.30-16.00
  • Haapsalu – 5. ja 19. juunil, 3. ja 17. juulil, 7. ja 21. augustil (nõustab Haapsalu linnavalitsuse töötaja)
  • Tartu – 12. ja 26. juunil, 10. ja 17. juulil, 14. ja 28. augustil
  • Võru – 5. ja 19. juunil, 3. juulil, 7. ja 21. augustil
  • Viljandi – 6. juunil, 4. juulil, 8. augustil
  • Valga – 8. juunil, 13. juulil, 10. augustil
  • Pärnu – 5. ja 19. juunil, 3. ja 17. juulil, 7. ja 21. augustil
  • Jõhvi – 5. ja 19. juunil, 3. ja 17. juulil